CENY

  • Aké sú podmienky týkajúce sa zálohy a záverečnej platby?

    Záloha je 50% z celkovej sumy, tak ako je uvedené vo Vašom potvrdení rezervácie. Zostatok je potrebné zaplatiť najneskôr 6 týždňov pred Vašou cestou. Upozorňujeme, že ak si rezervujete výlet do 6 týždňov od odchodu, bude Vám účtovaná celá suma naraz.

  • Existujú nejaké dodatočné poplatky za zájazd?

    Všetky naše ceny sú all inclusive – nemáme žiadne skryté ceny alebo príplatky. Je pre Vás jednoduché vidieť za čo všetko platíte. Jedinou výnimkou je, ak platíte kreditnou kartou: banky si účtujú 3,5% z celkových nákladov Vášho zájazdu.

  • Prečo sú niektoré futbalové zájazdy drahšie ako iné?

    Niektoré zájazdy sú oveľa drahšie ako iné a to zvyčajne kvôli cenám letov. Lety sú drahšie čím bližšie k dátumu odletu sa nachádzate v čase rezervácie. Cestovné sezóny tiež ovplyvňujú ceny letov. Rovnako ako lety aj ceny vstupeniek zdražujú. Podrobné vysvetlenie nájdete v tejto otázke: „Ako určujete cenu zájazdov?“

  • Ako určujete cenu zájazdov?

    Cena futbalového balíčka je stanovená cenami letu, hotelovým ubytovaním a vstupenkami na zápas. Nižšie nájdete prehľad jednotlivých častí zájazdu.

    Letenka
    Vo väčšine prípadov platí pravidlo: čím ďalej od dátumu odletu si letenku zarezervujete, tým lacnejší bude let. Cena letenka tiež závisí od toho, v ktorej sezóne letíte. Napríklad lety sú drahšie v sezóne okolo Vianoc ako vo februáry.

    Hotel
    Všeobecne platí, že ceny hotelov v Nemecku sú drahšie ako ceny hotelov v Španielsku alebo v Taliansku. Niektoré iné mestá tiež môžu spôsobiť, že cena sa mení.

    Vstupenka na zápas
    Kedže dopyt po vstupenkách je väčší ako ponuka, cena je zvyčajne vyššia ako tá, ktorú sme museli zaplatiť my. V dôsledku toho sú veľké futbalové šampionáty drahšie než bežné zápasy. To isté platí pre poplatky za vylepšenie sedadiel.

    Prirážka
    Fixná prirážka je účtovaná za všetky naše zájazdy, tak, aby bol náš vyhľadávací a rezervačný systém schopný pre vás pripraviť kompletný futbalový zájazd len v pár klikoch. Náš excelentný servis vám zaručuje garanciu na sedenie a harmonogram zápasu. To znamená, že si môžete vychutnať výlet bez starostí.

  • Prečo sa ceny na vašich stránkach stále menia?

    Zmena cien letov je zvyčajne dôvodom, prečo sa ceny neustále menia. Letecké spoločnosti zdvíhajú ceny s blížiacim sa dátumom odletu a so zvyšujúcou sa obsadenosťou sedadiel v lietadle. Ceny na našej stránke sú aktualizované v reálnom čase priamo leteckými spoločnosťami. Preto sa ceny môžu meniť pri každom vašom vyhľadávaní. Po dokončení vašej rezervácie sa však celková cena za zájazd nemení.

  • Máte zľavu na dieťa?

    Bohužial, zľavu na dieťa neponúkame.

  • Je možné získať skupinovú zľavu?

    Nie. Skupinové zľavy nie sú možné pretože naš ponuky už majú najlepšie možné ceny

  • Zahŕňajú vaše ceny DPH?

    Ceny uvedené na našich webových stránkach sú vždy s DPH. Ako cestovná kancelária, ktorá spadá pod Zákon o cestovných agentúrach, neúčtujeme našim zákazníkom DPH.

  • Je cena uvedená na vašej stránke za osobu?

    Áno, všetky ceny na našej stránke sú uvedené na osobu. Počas rezervácie sú upravené v závislosti od vášho výberu extra služieb.

CESTOVNÉ DOKUMENTY

  • Potvrdenie emailom mi neprišlo. Prečo?

    Email s potvrdením vám mohol prísť do priečinka nevyžiadanej pošty. Ak sa email nenachádza v priečinku nevyžiadanej pošty, kontaktujte nás prosím čo najskôr, aby sme vám mohli poslať potvrdenie o rezervácii.

  • Moje cestovné doklady obsahujú len elektronické letenky. Je to v poriadku?

    Áno, vaše cestovné doklady obsahujú len elektronické letenky. To vám umožní vykonať online check-in a zvoliť si preferované sedadlo/(á). Inštrukcie na to ako to urobiť sa nachádzajú vo vašich cestovných dokumentoch. To isté platí aj pre rezerváciu hotela. Keď na recepcii predložíte váš voucher (taktiež elektronický), dostanete kľúče od svojej izby.

  • Aké informácie obsahujú moje cestovné dokumenty?

    Cestovné doklady obsahujú všetky potrebné informácie o vašej ceste, t.j. hotelový voucher, ako sa ubytovať, atď. Zahŕňame aj tiesňové číslo na Futbalové zájazdy online, na ktoré môžete zavolať 24 hodín denne v prípade akýchkoľvek naliehavých problémov.

Hotel

  • Nachádza sa hotel v blízkosti štadióna?

    Hotel sa zvyčajne nenachádza v blízkosti štadióna. Väčšina štadiónov sa nachádza v oblastiach mimo centra mesta, ktoré nie sú príliš vhodné na ubytovanie. Vo väčšine prípadov sa hotel nachádza v štvrtiach, ktoré sú bližšie k – alebo v centre mesta. To vám umožní vychutnať si mesto i zápas.

  • Prečo sa ponuka hotelov na Vašej stránke mení?

    Náš rezervačný systém je v reálnom čase prepojený s rezervačnými systémami hotelov. To znamená, že s zobrazia iba tie rezervácie, ktoré sú k dispozícii. Akonáhle je hotel plne rezervovaný, zmizne s našej ponuky na stránke a preto sa ponuka môže meniť s každým vyhľadávaním. To zaručuje, že sa nestane dvojitá rezervácia a Váša rezervácia Vám garantuje pobyt na hotely, ktorý ste si vybrali.

  • Zahŕňa cena hotela aj raňajky?

    Je možné si vybrať či chcete alebo nechcete raňajky v prvom kroku rezervácie.

  • Bude sa hotel nachádzať v centre mesta?

    V našom rezervačnom systéme ponúkami rôzne hotely. Hotel si môžete vybrať podľa polohy alebo recenzii v prvom kroku rezervácie. Ktorýkoľvek hotel si vyberiete, môžete si byť istí pohodlnou cestou z hotela na futbalový štadión. Snažíme sa ponúkať hotely, ktoré sú strategicky umiestnené na verejných dopravných trasách na štadión.

    Vo väčšine miest sú štadióny mimo centra mesta. Väčšina štadiónov sa nachádza v oblastiach mimo centra mesta, ktoré nie sú príliš vhodné na ubytovanie, ako napríklad San Siro v Miláne (AC Miláno). Najobľúbenejšie hotely sa zvyčajne nachádzajú v iných častiach mesta ako v tých, v ktorých sa nachádzajú štadióny.

    Preto sú v našej ponuke centrálne umiestnené hotely a futbalový štadión i centrum mesta sú ľahko dostupné.

  • Kedy sa môžem ubytovať na hotely?

    Ubytovať sa môžete hneď po príchode, a ak je potrebné, batožinu si môžete nechať na hotely pred odchodom na zápas alebo do mesta. Je možné, že prístup na izbu budete mať až po 14:00. Väčšina hotelov nepovoluje prístup na izbu pred 14:00. Je to preto, lebo izby sa upratujú ráno. Ak bola Vaša izba noc predtým nevyužitá, budete sa môcť ubytovať na izbe hneď po príchode.

  • Ako môžem zadať požiadavky k mojej izbe?

    Pri rezervácii izby pre viac ako dve osoby sa v našom systéme rezervácie zobrazí možnosť kde si môžete vybrať preferencie ohľadne Vašej izby. Viac informácií nájdete v potvrdzovacom emaily.

INÉ

  • Ako Futbalové Zájazdy Online zabezpečuje moje osobné údaje?

    Chránime Vaše osobné údaje a súkromie v súlade s platnými platnými právnymi predpismi. To znamená, že infomácie nikdy nebudeme poskytovať tretím stranám. Viac o tom ako spracúvávame Vaše osobné údaje najdete v sekcii Ochrana osobných údajov.

  • Kedy bude harmonogram zápasu finalizovaný

    Harmonogram zápasu sa líši pre každú krajinu. Čas zápasu udaný pri rezervácii je iba orientačný. V priebehu sezóny môžu zápasy meniť čas alebo dokonca aj deň konania. Stáva sa to kvôli živým televíznym vysielaniam alebo kvôli rôznemu vývoju na európskych šampionátoch. Napríklad v Španielsku je čas začiatku zápasu oznámený len 3 týždne vopred. V iných krajinách sú to zvyčajne 2-4 týždne.

  • Je možné dať futbalový zájazd ako darček?

    Áno, to je možné. Môžete si dokonca vybrať hodnotu darčekovej poukážky a nechať si ju prispôsobiť podľa Vášho výberu! Pre viac informácii ohľadne darčekových poukážok prosím kliknite na našej stránke na ‘Darčeková poukážka’.

  • Niektorí členovia našej skupiny chcú ísť na zájazd, ale nie na futbalový zápas. Je to možné?

    Áno, toto je zvyčajne možné. Kontaktujte nás a dajte nám vedieť, o aký zájazd sa jedná a my uvidíme, ako Vám môžeme pomôcť.

  • Je možné dostať Vašu brožúru?

    Nie, nie je možné dostať brožúru. Všetky naše ponuky nájdete na našej webovej stránke, kde sú priebežne monitorované ceny a dostupnosť.

  • Bude história môjho prehliadania zaznamenaná na Vašej webovej stránke?

    Áno, zaznamenávame Vašu históriu prehliadania, ale len na zlepšenie Vášho surfovania na našej stránke. Tieto informácie neobsahujú žiadne osobné (citlivé na súkromie) dáta a používajú sa interne len spoločnosťou Futbalové zájazdy online.

LETENKA

  • Chceli by sme zmeniť náš let pretože čas odletu nám nevyhovuje. Môžeme to urobiť?

    Zmena letu je možná, ale bohužial za poplatok. Ak bol Váš let už zarezervovaný, budete musieť zaplatiť poplatok za jeho zmenu pretože let bol priradený k Vášmu menu. Neváhajte nás kontaktovať ak by ste mali záujem o zmenu Vášho letu.

  • Z ktorého letiska môžem odlietať?

    Môžete si vybrať, z ktorého letiska chcete odlietať. V prvom kroku rezervačného procesu budete mať na výber z ponuky letísk. Ak najbližšie letisko k vám nie je uvedené v ponuke, neváhajte nás kontaktovať a my uvidíme čo pre Vás môžeme urobiť.

  • Prečo je čas odletu a čas príletu taký istý?

    Naše webové stránky zobrazujú miestne časy pre rôzne časové pásma. Preto sa zdá, že čas príletu je skoro taký istý ako čas odletu, ale nie je to tak. Napríklad ak by ste leteli z Paríža o 11tej hodine miestneho času a prileteli do Londýna o 11tej hodine miestneho času bolo by to preto, že Francúzsko je o hodinu pred pred Spojeným Kráľovstvom.

  • Prečo musím zaplatiť viac za iný čas odletu?

    Niekedy je dopyt po určitom čase odletu väčší ako ponuka. Letecké spoločnosti preto primerane zdvíhajú svoje ceny. Naše futbalové balíčky sú vždy založené na najlacnejších letoch. Ak preferujete iný čas odletu, musíme požiadať o dodatočný poplatok.

  • Prečo musím zaplatiť extra za batožinu do podpalubia?

    Väčšina leteckých spoločností zahŕňa v štandardnej cene len príručnú batožinu a účtuje si poplatok za batožinu do podpalubia. V druhom kroku rezervačného procesu sa Vám zobrazia poplatky za batožinu do podpalubia a v prípade záujmu si ju môžete pridať do svojej rezervácie.

  • Ceny letu sa zmenili. Prečo je to tak?

    Letecké spoločnosti si stanovujú svoje ceny v závislosti od dostupnosti sedadiel v lietadle. Čím menej sedadiel v lietadle je dostupných tým viac sa ceny zdvíhajú. Kedže tieto ceny sú na našej stránke automaticky aktualizované leteckými spoločnosťami, môže sa stať, že cena sa môže zmeniť vždy pri novom vyhladávaní. Po dokončení rezervácie je však cena, ktorú zaplatíte pevne stanovená a vy máte rezervované sedadlo/sedadlá v lietadle na danom lete.

  • Je čas príletu nastavený tak, že stihnem začiatok zápasu?

    Čas príletu a úvodný čas zápasu sú nastavené tak, že máte dostatok času dostať sa na štadión. Uistite sa prosím, že máte dostatok času na cestu z letiska na štadión alebo do hotela.

  • Aké množstvo batožiny si môžem vziať?

    Let, ktorý ste si rezervovali obsahuje štandardný počet kusov batožiny, ktorú môžete prepraviť. Ak si chcete vziať viac kusov batožiny, prosím zadajte počet kusov batožiny počas rezervácie. Každá letecká spoločnosť má vlastné prepravné podmienky batožiny a určuje koľko kusov batožiny, akej hmotnosti a rozmerov si môže cestujúci vziať na palubu lietadla a tiež určuje, či to bude bezplatne alebo za poplatok. Uistite sa na webovej stránke leteckej spoločnosti koľko kusov batožiny si môžete so sebou priniesť. Prepravné podmienky sa líšia u každej leteckej spoločnosti a pravidelne sa menia.

  • Ako sa dostanem k svojej letenke?

    Spoločnosť Futbalové zájazdy online Vám pošle elektronické letenky pre Váš let spolu s ďalšími cestovnými dokladmi. To znamená, že check-in si môžete spraviť online: taktiež Vám môžeme poskytnúť informácie o tom ako online check-in funguje. Ak ste si nie istí ako funguje online check-in, neváhajte nás kontaktovať.

PLATBA

  • Je bezpečné platiť online na stránke Futbalovezajazdyonline.sk?

    Je úplne bezpečné platiť online na stránke Futbalovezajazdyonline.sk. Proces platby je zabezpečený VeriSign SSL (Secure Socket Layer) a SET (Secure Electronic Transaction) a prebieha na zabezpečnom serveri. Zabezpečené pripojenie je označené ikonou zámku na paneli adries / adresy URL Vášho prehliadača. Okrem toho, Vaše platobné a bankové údaje nie sú nikdy uložené.

  • Aké sú možné spôsoby platby?

    Môžete platiť prostredníctvom viacerých kreditných kariet: Visa, American Express, MasterCard.

  • Ako dlho potrvá kým prebehne platba?

    Po dokončení procesu platby by ste mali dostať potvrdzujúci email. Ak Vám email neprišiel, prosím skontrolujte si priečinok nevyžiadanej pošty (spam). Ak email stále nemôžete nájsť, čo najskôr nás prosím kontaktujte.

  • Môžem využiť právo na odstúpenie od zmluvy?

    Nie, právo na odstúpenie od nákupu online nie je platné pre cestovanie. Rovnako nie je možné ukončiť Zmluvu o poskytovaní našich služieb bez oprávneného dôvodu. Pri rezervácii futbalového zájazdu sú k Vášmu menu priradené rôzne cestovné komponenty a preto ich nemožno zrušiť. Prečítajte si prosím naše Zmluvné podmienky, v ktorých vysvetľujeme pravidlá, ktoré sa vzťahujú na naše futbalové balíčky.

REZERVÁCIA

  • Sme skupina 12 osôb. Môžem rezervovať zájazd online aj pre túto skupinu?

    Náš rezervačný systém je určený pre skupiny do 8 osôb. Pre väčšie skupiny nie je možné rezervovať zájazd online. Ak chcete rezervovať zájazd pre skupinu väčšiu ako 8 osôb, kontaktujte nás a my Vám vytvoríme cenovú ponuku.

  • Môžem zrušiť zájazd potom ako som si ho zarezervoval?

    Bohužiaľ, futbalový zájazd nie je možné zrušiť po jeho rezervácii. Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na cestovanie. Pretože rôzne cestovné komponenty sú priradené k Vášmu menu, môžu sa zrušiť len s právoplatným dôvodom. Ak zistíte, že nie ste schopní vycestovať, prosím kontaktujte nás. Jeden alebo viac cestovných komponentov je možné zrušiť a získať refundáciu. Toto šak záleží od typu cestovného balíčka.

  • Môžem zmeniť dátum odletu/príletu počas rezervácie?

    Áno, je možné zmeniť dátum cesty počas rezervácie. Upozorňujeme však, že dátum a čas odletu/príletu je prispôsobený (pravdepodobnému) začiatku (a koncu) zápasu, takže nie je možné cestovať neskôr ako sa odporúča. Tým sa garantuje, že nezmeškáte zápas.

  • Spravil som chybu vo svojom mene, môžem ju opraviť?

    Áno, môžete. Avšak majte na pamäti, že letecké spoločnosti si za to zvyčajne účtujú poplatok. Všetky zmeny nám môžete poslať emailom info@futbalovezajazdyonline.sk a my Vám s tým radi pomôžeme.

  • V akom veľkom predstihu si môžem môžem zarezervovať zájazd?

    Zájazd je možné zarezervovať najmenej 5 dní pred odletom. Avšak čím skôr si zájazd zarezervujete, tým lacnejší bude. Dôvodom je najmä zmena cien letov. Letecké spoločnosti zvyčajne zdvíhajú ceny s približujúcim sa dátumom odletu. Dôvodom je dostupnosť sedadiel v lietadle. Niekedy, sa však môže stať, že letecká spoločnosť zníži svoje ceny – alebo sa zmení cena a dostupnosť futbalového zápasu. To sa však stáva veľmi zriedkavo. Vo väčšine prípadov Vám odporúčame rezervovať zájazd hneď ako sa rozhodnete, že chcete vycestovať.

  • Ako zistím, či je zájazd v momentálnej ponuke?

    Všetky futbalové zájazdy, ktoré ponúkame na našej webovej stránke sú v aktuálnej ponuke a sú neustále aktualizované. Samozrejme, môže sa stať, že zájazd sa vypredá. V takom prípade Vám Futbalove Zajazdy Online ponúkne alternatívu alebo Vám okamžite vráti platbu.

  • Čo sa stane potom ako dokončím svoju rezerváciu?

    Hneď po zaplatení (Krok 3) dostanete potvrdenie emailom s podrobným itinerárom Vašej cesty. Toto potvrdenie obsahuje podrobné informácie o Vašom zájazde (zápas, letenka, hotel a iné). Vaše cestovné doklady Vám budú zaslané emailom ako súbor PDF najneskôr 10 dní pred odletom.

    Cestovné doklady obsahujú:

    Let

    Potvrdenie o lete s inštrukciami ako vykonať na letisku check-in a rezervačný kód. Prosím majte na pamäti, že Vaša letenka je elektronická. Letenka v papierovej forme Vám nebude doručená. Všetky lety sú vystavené na mená cestujúcich, tak ako uvedené v pase.

    Hotel

    Potvrdenie o hotely vrátane potvrdzovacieho kódu a voucheru/ov. Ubytovať hotely sa môžete predložením pasu . Je možné, že budete musieť predložiť aj hotel voucher.

    Vstupenky na zápas

    Potvrdenie o vstupenkách na zápas. Vaše vstupenky Vám budú doručené kuriérom jeden deň pred zápasom priamo na hotel. Naše dlhoročné skúsenosti nám ukázali, že táto metóda doručenia je 100% bezpečná. Ak ste si rezervovali prehliadku štadióna, voucher Vám bude doručený spolu so vstupenkami na zápas.
    Extra

    Ak ste si rezervovali transfer alebo akékoľvek ďaľšie služby, taktiež Vám budu zaslané spolu s cestovnými dokladmi.

  • Môžem si rezervovať zájazd bez ubytovania?

    Nie, letové poriadky nám bohužial neumožňujú rezervovať zájazd bez ubytovania – kvôli harmonogramu zápasov v rôznych krajinách.

    Napríklad v Holandsku sa zápasy zvyčajne hrajú v popoludňajších hodinách. Bohužial neexistujú žiadne večerné lety, ktoré časovo nadväzujú na koniec zápasu. V Španielsku a Taliansku sú dve noci dokonca vyžadované pretože deň zápasu (sobota alebo nedeľa) sa oznamuje iba pár dní pred odletom.

  • Môžem si rezervovať zájazd telefonicky?

    Áno, je možné rezervovať zájazd telefonicky. Jeden z našich kolegov Vám rád pomôže a prejde s Vami všetkými krokmi rezervačného procesu.

  • Ako funguje rezervačný systém na Vašej webovej stránke?

    V troch jednoduchých krokoch si môžete zarezervovať kompletný futbalový zájazd – vrátane vstupenky, letenky a ubytovania.

    Krok 1

    V prvom kroku si vyberiete, ktorý klub a zápas by ste chceli navštíviť. Na našej domovskej stránke si vyberiete Váš preferovaný klub a potom zápas z ponúkaného harmonogramu. Otvorý sa okno, kde môžete zadať Vaše preferované letisko, dátum odletu a počet cestujúcich. Potom ako zadáte požadované údaje si môžete vybrať svoje miesta na štadióne, hotel v ktorom chcete byť ubytovaný a let, ktorý Vám vyhovuje. Na pravej strane obrazovky sa objavý potvrdenie. Upozorňujeme, že celková suma sa aktualizuje pri pridávaní rôznych možností.

    Krok 2

    V druhom kroku vyplníte podrobnosti o cestujúcich a v prípade potreby doplníte poistenie. Najskôr vyplníte údaje o ostatných cestujúcich a potom samostatne zadáte údaje o Vás – hlavnom rezervátorovi (osoba, ktorá uskutoční platbu v mene každého cestujúceho). Prosím uistite sa, že máte k dispozícii potrebné informácie o každom cestujúcom.

    Krok 3

    V poslednom kroku vyjadríte súhlas so zmluvnými podmienkami a zvolíte spôsob platby. Po vyplnení všetkých potrebných údajov a odsúhlasení zmluvných podmienok môžete začať s platbou. V prvom kroku si zvolíte typ kreditnej karty. Následne budete presmerovaný na bezpečnostný platobný systém. Akonáhle bude platba za zájazd vykonaná pre všetkých cestujúcich, bude Vám doručený potvrdzovací email, v ktorom Vám bude oznámené, že Váš futbalový zájazd bol rezervovaný. Všetky potrebné cestovné doklady obsahujúce informácie o Vašej ceste vám budú zaslané najneskôr týždeň pred odchodom.

TRANSFERY

  • Ako sa dostanem z hotela na štadión?

    Vaša cesta na štadión závisí od hotela a štadióna. V emaily s cestovnými dokladmi vám posielame opis najrýchlejšej trasy z hotela na štadión. Väčšina štadiónov nie je v centre mesta, čo znamená, že nie sú v pešej vzdialenosti od hotelov. Vzhľadom na veľkú návštevnosť a davy na futbalových zápasoch vám vždy odporúčame cestovať verejnou dopravou.

  • Je transfer z letiska na hotel alebo na štadión zahrnutý v cene?

    Futbalové zájazdy nezahŕňajú transfery. V emaily s cestovnými dokladmi vám posielame opis najrýchlejšej trasy verejnou dopravou z hotela na štadión a z letiska na hotel. Môžete si taktiež vziať taxík.

    Ak máte záujem môžeme vám zabezpečiť transfer. Kontaktujte nás prosím a požiadajte o cenovú ponuku za transfer. Po obdržaní cenovej ponuky sa môžete rozhodnúť, či do vašej rezervácie pridáte aj transfer službu.

VSTUPENKY NA ZÁPAS

  • Predávate vstupenky na zápas aj samostatne?

    Nie, ponúkame iba futbalové balíčky.

  • Je možné rezervovať si sedadlo pre invalidný vozík?

    Bohužial je veľmi ťažké rezervovať sedadlo vyhradené na invalidné vozíky pre zahraničných návštevníkov. Ak máte záujem o sedadlo pre invalidné vozíky , prosím kontaktujte nás a my sa budeme snažiť Vám pomôcť.

  • Naša skupina pozostáva z viac ako 3 osôb. Môžeme sedieť všetci traja spolu?

    Ponúkame Vám Garanciu sedadiel a to znamená, že nikto nikdy nebude sedieť sám. Ak ste si rezervovali zájazd pre tri osoby, všetci traja budete sedieť spolu. Ak má skupina viac ako 3 osoby, vždy sa snažíme usadiť celú skupinu spolu. Ak to nie je možné, rozdelíme skupinu na menšie skupiny. Ak chcete aby celá Vaša skupina sedela spolu, prosím kontaktujte nás predtým ako si rezervujete zájazd a my sa pokúsime Vám vyhovieť.

  • V ktorej časti štadióna budem sedieť?

    Potvrdenie Vašej rezervácie obsahuje aj umiestnenie Vašich sedadiel na štadióne. Taktiež je možné sedadlá upgradovať. Dve sedadlá vedľa seba sú garanciou našej spoločnosti. Nikto nebude sedieť sám – aj keď má skupina 3 osoby. Taktiež sa budeme snažiť usadiť väčšie skupiny spolu. Pre viac informácii si prosím prečítajte sekciu Garancia sedadiel.

  • Ako dostanem svoje vstupenky na zápas?

    Zvyčajne nechávame vstupenky na zápas na recepcii Vášho hotela. Avšak niekedy si lístky musíte vyzdvihnúť na pokladni štadióna s použitím Vášho vouchera. Informácie o tom ako Vám budú dodané lístky na zápas nájdete v potvrdzovacom emaily.

WEBOVÁ STRÁNKA

  • Používajú vaše webové stránky súbory cookies?

    Áno, naše webové stránky používajú súbory cookies. Ak nechcete prijímať súbory cookies, môžete ich jednoducho zakázať zmenou nastavení vo vašom prehliadači. Informácie o tom ako to urobiť nájdete v ponuke Pomocníka vášho prehliadača.

ZMENY

  • Čo ak nastane zmena v programe zápasu a zápas nebude možné napasovať do itineráru?

    Ak sa zmení časový harmonogram zápasov – kvôli okolnostiam, ktoré sú mimo našej kontroly – je možné, že zápas nebude možné zapracovať do Vášho itineráru. Vaša spokojnosť je pre nás prvoradou a preto Vám ponúkame Garanciu Harmonogramu Zápasov. V prípade, že časový harmonogram zápasu sa zmení budeme Vás kontaktovať a ponúkneme Vám možnosť zmeny termínu odletu/príletu. Taktiež Vám vysvetlíme za čo zaplatí naša spoločnosť a či budete musieť zaplatiť za extra noc na hotely.

    Ak ste si rezervovali zájazd aj s letenkami, zmeníme Vám Váš dátum príletu alebo odletu – nie oba dátumi – aby ste sa mohli zúčastniť zápasu. Ak zmena termínu zájazdu bude znamenať predĺženie ubytovania na hotely, náklady pokrýva sám klient pretože pobyt sa predlžuje.